Panasonic KX-TG6811PDB DECT fehér háttérvil. kihangosítható hívóazonosítós fekete telefon

  • Azonosító: #226838
  • Model#: KX-TG6811PDB
  • Frissítve: 18 perce
  • Panasonic
  • Kijelző
  • 15 óra beszélgetés
  • 170 óra készenlét
  • Vezeték nélküli
  • Kihangosítás
  • Billentyűzár
  • Fekete/Szürke

Külső raktáron

24 hónap jótállás

19 490 Ft

15 346 Ft + Áfa

0 vélemény,
írja le véleményét Ön is!



Bankkártyás fizetés

Személyes átvétel szaküzletünkben

Ha most megrendeli, várhatóan Pénteken (2025-04-18) 17:00 órától átveheti!

Házhoz szállítással

Ha most megrendeli, várhatóan Hétfőn (2025-04-21) átveheti!

+1 890 Ft

GLS Csomagponton

Ha most megrendeli, várhatóan Hétfőn (2025-04-21) átveheti!

+1 490 Ft

Panasonic KX-TG6811PDB DECT fehér háttérvil. kihangosítható hívóazonosítós fekete telefon műszaki adatai

Kijelző LCD
Beszélgetési idő 15 óra
Készenléti idő 170 óra
Konferenciahívás Nem
Jellemzők
  • Vezeték nélküli
  • Kihangosítás
  • Billentyűzár
Telefonköny méret 120 telefonszám
Üzenetrögzítő Nem
Szín Fekete/Szürke


Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!



Panasonic KX-TG6811PDB DECT fehér háttérvil. kihangosítható hívóazonosítós fekete telefon vélemények


Erről a termékről még nem írt véleményt senki, legyen Ön az első értékelő!

Írjon véleményt a(z) Panasonic KX-TG6811PDB DECT fehér háttérvil. kihangosítható hívóazonosítós fekete telefon termékről!








Kérdések és Válaszok


Kérdése van a(z) Panasonic KX-TG6811PDB DECT fehér háttérvil. kihangosítható hívóazonosítós fekete telefon termékről?


Melyik tipuson szabályozható a bejövö hangerö.Nem kihangositás
.

Brada Miklós kérdezte, 841 napja

Kedves Miklós! Nagy valószínűséggel a fenti készüléken lehetséges

megválaszolva 840 napja

T. cím!
A készüléken telefonvonal ellenőrzés íródik ki. Nem fogad és nem csenget ki. Hogyan tudom helyreállítani, valószínűleg elnyomódott vmelyik gomb. Köszönöm Hatta

Hatta kérdezte, 1679 napja

Kedves Hatta!
Ez két különböző okból adódhat. Ha a telefon azt jelzi, hogy ellenőrizze a telefonvonalat, vagy vonal problémája van, vagy a telefont újra regisztrálni kell a fő bázisállomáshoz.
Ennek ellenőrzéséhez csatlakoztassa a telefont a dobozban lévő kábellel, és távolítsa el a telefonvonalon lévő szűrőket vagy elválasztókat. Végső tesztként a telefon kipróbálható egy másik telefonvonalon, egy szomszédnál vagy egy barátnál. A telefon újbóli regisztrálásához a bázisegységről le kell vennie a kézibeszélőt, amelyben felmerült a probléma, majd nyomja meg a Menü gombot, tárcsázza a # 130 számot, és kövesse a képernyőn megjelenő lépéseket.

megválaszolva 1678 napja