Italeri B-52H Stratofort ress repülőgép műanyag modell (1:72)
- Azonosító: #734896
- Model#: 1442
- Frissítve: 31 perce
- Italeri
- Fiúknak
- 10+ éveseknek
- 1:72
Külső raktáron
24 hónap jótállás
28 890 Ft
22 748 Ft + Áfa
Italeri B-52H Stratofort ress repülőgép műanyag modell (1:72) termék leírása
1948-ban az Egyesült Államok Védelmi Minisztériuma megrendelést adott a Boeingnek egy új stratégiai bombázó kifejlesztésére, amelynek emelőképessége és hatótávja meghaladja az összes létezőt, és amely képes támadni a célpontokat a Föld bármely pontján.
Ennek a megrendelésnek az eredménye az XB-52 repülőgép tervezése volt, 20°-os ferde szárnyakkal, 6 turbóprop hajtóművel. A sugárhajtóművek beszerzése után (vagy szigorúan az engedélyük megvásárlása után Nagy-Britanniában) jelentősen módosították; a szárnyak ferdeségét 35 °-ra, a hajtóművek számát nyolcra növelték, párban helyezve őket a szárny alatti oszlopokra; a gép futóművét nem szokványos módon oldották meg.
1949-ben, miután a modellt bemutatták a címzettnek és megkapták az engedélyt, megkezdődött a prototípusok építése, felhasználva a korábbi B-47 Stratojet bombázó építése és kivitelezése során szerzett tapasztalatokat. A B-52 prototípusát 1952. április 15-én repítették. Alig három nappal később a B-52 legveszélyesebb versenyzője emelkedett az egekbe; Convair bombázó, YB-60.
A második nagy versenytárs a Douglas 1211-I turbólégcsavar volt. Végül azonban a Boeing-tervet gyártásba állították. Az 1960-as évek végén a B-52G és B-52H változatokat módosították új repülõelektronika beépítésével és új fegyverek szállítására való adaptálásával AGM-69A rakéták formájában, és a hajtómûveket is lecserélték az újabb TF-re. 33-P-3 (8x7563 daN).
A még meglévő B-52-es bombázók az 1980-as évek elején újabb módosításon estek át. Ez egy új repüléselektronika felszereléséből és az AGM-86A / B ALCM cirkálórakéták szállítására való adaptálásából állt úgy, hogy ezeknek a rakétáknak a revolver-kidobóit telepítették a bombatérbe. 1991 és 1992 között néhány B-52H-t felfegyvereztek AGM-129 ACM rakétákkal. Védelemként az M61 "Vulcan" ágyú (20 mm-es kaliber) vagy 4 db csatolt MG (12,7 mm-es kaliber), radarral vezérelve; klasszikus atombombák a bombakamrában; szárny alatt nagy hatású rakéták vagy cirkáló rakéták.
Műszaki adatok:
Ennek a megrendelésnek az eredménye az XB-52 repülőgép tervezése volt, 20°-os ferde szárnyakkal, 6 turbóprop hajtóművel. A sugárhajtóművek beszerzése után (vagy szigorúan az engedélyük megvásárlása után Nagy-Britanniában) jelentősen módosították; a szárnyak ferdeségét 35 °-ra, a hajtóművek számát nyolcra növelték, párban helyezve őket a szárny alatti oszlopokra; a gép futóművét nem szokványos módon oldották meg.
1949-ben, miután a modellt bemutatták a címzettnek és megkapták az engedélyt, megkezdődött a prototípusok építése, felhasználva a korábbi B-47 Stratojet bombázó építése és kivitelezése során szerzett tapasztalatokat. A B-52 prototípusát 1952. április 15-én repítették. Alig három nappal később a B-52 legveszélyesebb versenyzője emelkedett az egekbe; Convair bombázó, YB-60.
A második nagy versenytárs a Douglas 1211-I turbólégcsavar volt. Végül azonban a Boeing-tervet gyártásba állították. Az 1960-as évek végén a B-52G és B-52H változatokat módosították új repülõelektronika beépítésével és új fegyverek szállítására való adaptálásával AGM-69A rakéták formájában, és a hajtómûveket is lecserélték az újabb TF-re. 33-P-3 (8x7563 daN).
A még meglévő B-52-es bombázók az 1980-as évek elején újabb módosításon estek át. Ez egy új repüléselektronika felszereléséből és az AGM-86A / B ALCM cirkálórakéták szállítására való adaptálásából állt úgy, hogy ezeknek a rakétáknak a revolver-kidobóit telepítették a bombatérbe. 1991 és 1992 között néhány B-52H-t felfegyvereztek AGM-129 ACM rakétákkal. Védelemként az M61 "Vulcan" ágyú (20 mm-es kaliber) vagy 4 db csatolt MG (12,7 mm-es kaliber), radarral vezérelve; klasszikus atombombák a bombakamrában; szárny alatt nagy hatású rakéták vagy cirkáló rakéták.
Műszaki adatok:
- maximális sebesség: 1030 km/h
- emelkedési sebesség: 31,85 m/s
- maximális mennyezet 15000 m
- maximális hatótáv: 16232 km
- maximális teherbírás: 31500 kg bomba.
Italeri B-52H Stratofort ress repülőgép műanyag modell (1:72) műszaki adatai
Típus | Modell - Műanyag |
Kiknek ajánljuk | Fiúknak |
Korosztály | 10+ éveseknek |
Méretarány | 1:72 |
Súly (bruttó) | 1.45 kg |
Törekszünk a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak.
Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!
Italeri B-52H Stratofort ress repülőgép műanyag modell (1:72) vélemények
Erről a termékről még nem írt véleményt senki, legyen Ön az első értékelő!
Kérdések és Válaszok
Kérdése van a(z) Italeri B-52H Stratofort ress repülőgép műanyag modell (1:72) termékről?
Erről a termékről még nem kérdezett senki, legyen Ön az első!