Személyes átvétel
Címünk: 1094. Budapest, Ferenc tér 5.
Nyitvatartás: Hétfő- Péntek 10:30 - 19:00
Üzletünkben szakképzett eladóktól veheti át a kiválasztott terméket.
INGYENES
Átvételi pontok
Rendeljen GLS, FoxPost és MPL pontokra!
Nem ér haza a futárhoz? Semmi gond! Válassza a GLS, FoxPost vagy MPL csomagautomatát, és vegye át csomagját bármikor!
+ 1 490 Ft-tól
Házhozszállítás
Rendelését a GLS, MPL szállítja házhoz!
Kényelmes és gyors házhozszállítás! Rendelését a GLS vagy az MPL futárai viszik házhoz.
+ 1 890 Ft-tól
Ezek a termékek is érdekelhetnek
Külső raktáron
9 780 Ft
Termék Leírás
A Dassault Mirage III / 5/50 egy francia egyhajtóműves vadászrepülőgép delta alakú szárnyszelvényekkel, vízszintes farok nélkül. 1955 végén a Dassault elkezdett egyetlen prototípust építeni, amely megtartotta a delta szárnyat és egy megnövelt törzset, amely egy SNECMAtar 101G1 motort tudott befogadni.
Az így létrejött Mirage III-001-et 1956. november 17-én repítették, és alig két hónap után 1,52 Ma-os repülési sebességet ért el. A kézi vezérlésű kúpok használata a rögzített oldalsó bemenetekben és az Atar 101G2 motor tolóerővel 4490 kg-ra nőtt, lehetővé tette a sebesség 1,65 Ma-ra, majd a SERP rakétagyorsító használatával 1,8 Ma-ra történő növelését.
A legnagyobb sebesség elérése érdekében a Dassault módosította a szárnyat, és első repülése után 1958. május 12-én a Mirage IIIA egy további rakétahajtóművel elérte a 2,2 ma sebességet.
Ennek eredményeként elkészült a Mirage IIIB kétüléses tandemülésekkel rendelkező gyakorló változata és a Mirage IIIC együléses elfogó vadászgép. Utóbbi változatba beépített Cyrano AI radar volt, két 30 mm-es ágyút pedig Matra R.530 vagy AIM-9 Sidewinder levegő-levegő rakéták támogattak.
A következő fontos változat a nagy hatótávolságú Mirage IIIE vadászbombázó volt, az Atar 9C motort kissé meghosszabbított hajótestbe építették. Ez a változat beépített Cyrano II radarral rendelkezett, amely a Doppler radarral és a TACAN navigációs rendszerrel kombinálva lehetővé tette a támadást alacsony magasságban a cél láthatósága nélkül minden időjárási körülmény között.
A Mirage III módosítási programok (és a V és 50 származékai) magukban foglalják a modern navigációs rendszerek fejlesztését, a fegyvervezérlést és a modern fegyvertípusokhoz való igazítást. A második módosítási terület az Atar 9K-50 motorok beszerelése körülbelül 20%-kal nagyobb tolóerővel, alkalmazkodás a nyomás alatti központosított tankoláshoz és a repülés közbeni tankoláshoz, nulla-nulla osztályú katapult ülések felszerelése, jobb láthatóság az autóból. kabin, elülső vezérlőfelületek felszerelése a manőverezhetőséget növelő légiharcban, alkalmazkodás a konténerek szállításához, pl. elektronikus hadviseléshez, lézeres céljelölés, célfelismerés vagy infravörös képalkotás.
Az így létrejött Mirage III-001-et 1956. november 17-én repítették, és alig két hónap után 1,52 Ma-os repülési sebességet ért el. A kézi vezérlésű kúpok használata a rögzített oldalsó bemenetekben és az Atar 101G2 motor tolóerővel 4490 kg-ra nőtt, lehetővé tette a sebesség 1,65 Ma-ra, majd a SERP rakétagyorsító használatával 1,8 Ma-ra történő növelését.
A legnagyobb sebesség elérése érdekében a Dassault módosította a szárnyat, és első repülése után 1958. május 12-én a Mirage IIIA egy további rakétahajtóművel elérte a 2,2 ma sebességet.
Ennek eredményeként elkészült a Mirage IIIB kétüléses tandemülésekkel rendelkező gyakorló változata és a Mirage IIIC együléses elfogó vadászgép. Utóbbi változatba beépített Cyrano AI radar volt, két 30 mm-es ágyút pedig Matra R.530 vagy AIM-9 Sidewinder levegő-levegő rakéták támogattak.
A következő fontos változat a nagy hatótávolságú Mirage IIIE vadászbombázó volt, az Atar 9C motort kissé meghosszabbított hajótestbe építették. Ez a változat beépített Cyrano II radarral rendelkezett, amely a Doppler radarral és a TACAN navigációs rendszerrel kombinálva lehetővé tette a támadást alacsony magasságban a cél láthatósága nélkül minden időjárási körülmény között.
A Mirage III módosítási programok (és a V és 50 származékai) magukban foglalják a modern navigációs rendszerek fejlesztését, a fegyvervezérlést és a modern fegyvertípusokhoz való igazítást. A második módosítási terület az Atar 9K-50 motorok beszerelése körülbelül 20%-kal nagyobb tolóerővel, alkalmazkodás a nyomás alatti központosított tankoláshoz és a repülés közbeni tankoláshoz, nulla-nulla osztályú katapult ülések felszerelése, jobb láthatóság az autóból. kabin, elülső vezérlőfelületek felszerelése a manőverezhetőséget növelő légiharcban, alkalmazkodás a konténerek szállításához, pl. elektronikus hadviseléshez, lézeres céljelölés, célfelismerés vagy infravörös képalkotás.
Műszaki adatok
Típus | Modell - Műanyag |
Kiknek ajánljuk | Fiúknak |
Korosztály | 14+ éveseknek |
Méretarány | 1:48 |
Súly (bruttó) | 0.23 kg |
Törekszünk a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak.
Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon?
Jelezze nekünk!
Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon?
Jelezze nekünk!
Vélemények
- Minden vélemény
- Saját véleményem
Kérdések
- Minden kérdés
- Saját kérdés
Miért válassz minket?

🏆 Díjnyertes Webáruház
A bestmarkt.hu az Év Webshopja 2024 versenyen az egyik legjobb magyar webáruház lett! Vásároljon bizalommal!
Megbízható bolt
Biztonságos vásárlás, ellenőrzött forrásból! Rendszeresen frissülő készlet, gyors kiszállítás.
100% MAGYAR webáruház
Cégünk 100% ban magyar vállalkozás, magyar tulajdonosi körrel, magyar munkavállalókkal, budapesti központtal. Vásároljon Ön is magyar webáruházból, ezzel segítve a magyar gazdaság fejlődését.
14 nap
indokolás nélküli
elállás
indokolás nélküli
elállás
Több mint 7500
termék raktárról azonnal
termék raktárról azonnal
Üzletünkben szakképzett eladók segítségével, akár személyesen is vásárolhat. Óriási raktárkészletünkről azonnal átvehetőek a legnépszerűbb termékek.